Bekijk hier de meest gestelde vragen
FAQ

Check in/check out

U kunt gewoonlijk inchecken van 15.00 tot 18.00 uur. Mocht u na 18:00 uur arriveren, geeft u dit dan alstublieft aan tijdens het reserveren.

We vragen u ook vriendelijk, indien u vertragingen oploopt om ons hierover te informeren. De kamers worden normaal vastgehouden tot 18.00 uur. Daarna is het mogelijk dat we de kamers weer verhuren aan anderen.

Pas op: Indien dat men later dan 22u00 aankomt zonder te verwittigen of te vragen, kan het hotel jullie weigeren, ook al hebt u al betaald! Dit komt door hotellicenties.

Uitchecken om 11.00 uur ten laatste.

Indien u aankomt voor de inchecktijd, kunt u reeds de bagage bij ons afzetten. Enkel voor 12.00 uur. Tussen 12.00 uur en 15.00 uur is het hotel mogelijk gesloten. Op de dag van vertrek kunt u uw bagage ook bij ons in bewaring geven.

Internet

Er is gratis internet aanwezig in het ganse hotel. De code van de Wifi is op de kamer aanwezig

Annuleringsbeleid

Hebt u de standaardprijs geboekt? 
Annuleren mogelijk tot ten laatste 7 dagen voor aankomst. Indien u na deze periode annuleert, wordt het volledige bedrag voor 100% in rekening gebracht. Het hotel houdt zich het recht voor om een bedrag te reserveren op uw credit card of het bedrag af te halen, ter garantie van uw reservering.

Hebt u de goedkopere non refundable prijs/ niet restitueerbare prijs geboekt?
Bij annulering, wijziging of wanneer u niet komt opdagen, wordt het volledige bedrag voor 100% in rekening gebracht. Het volledige bedrag wordt van uw credit card gedebiteerd op het moment dat u de reservering maakt. 

Betaling

Het bedrag van uw reservatie wordt op de dag zelf van de krediet kaart genomen indien u nog niet rechtstreeks hebt betaald. Alle andere kosten ter plaatse zoals consumpties uit de mini-bar, drank, eten,.. wordt ter plaatse aangerekend of tijdens check-out.

Geaccepteerde betaalmethoden

Cash, Mastercard, Visa, Maestro, Bancontact, China UnionPay, JCB, Diners Club

Roken in het hotel en in de kamer

We bieden rookvrije kamers en een rookvrij hotel aan. Indien er gerookt wordt op de kamer zal er een extra nacht automatisch aangerekend worden, omdat we deze kamer voor ten minste 24u niet meer kunnen verhuren.

Parking

Het hotel heeft geen parkeerplaatsen ter beschikking. Alle parkeergelegenheid in het centrum in Oostende is betalend. Ofwel per parkeermeter of in parkeergarages. Voor een volledige lijst van betaald parkeren in Oostende, klik hier Parking Oostende ( https://be.parkindigo.com/nl )

Er is ook een park & ride systeem, met een regelmatige busdienst en een halte op slechts twee minuten lopen van ons hotel.

Er is een gratis parkeerplein, maar daarvoor moet u ongeveer 5-10 minuten wandelen om bij het hotel te komen. Voor de gratis parking kunt u via Google Maps het volgende opzoeken:

‘Randparking Maria-Hendrikapark’ in Oostende.

Indien nodig kunt u altijd even naast het hotel parkeren als er plaats is (maximaal 20 minuten), dan kunnen we u alvast inchecken en kunt u uw bagage bij ons achterlaten. Vervolgens rijd je naar de gratis parkeergelegenheid.

 

Aansprakelijkheid

Hotel Cardiff aanvaardt geen aansprakelijkheid voor:

Diefstal, verlies of schade, van welke aard ook, tijdens of ten gevolge van een verblijf in het hotel. Indien u iets gebroken of beschadigd heeft, meld de schade aan de receptie en vereffen uw schuld. Zo vermijdt u dat het bedrag achteraf automatisch gefactureerd wordt en er bijkomende administratieve kosten worden aangerekend.

Bij niet juist gebruik of het niet juist achterlaten van de kamer kunnen aanvullende (schoonmaak)kosten worden doorberekend.

Login Form
Register Form